onsdag, maj 03, 2006

Trist

Sitter här o tråkar, har ingen energi för nått just för tillfället..
Kanske är för de blir så mycket roligare när man har nån annan att bry sig om än bara sig själv, lånade ju min hund Knut från igår.. Han gjorde mig glad iaf :)
Igår ska jag väl med Annika och kolla på lägenheter de ska bli skoj,
vill att hon ska komma hem och snacka med mig nu..
Så vill jag att pappa ska komma hit och borra så jag får lite fint här hemma..
Annars får jag fixa de själv, de vill han ju inte han tror jag är vem som helst och att jag kommer borra mig genom handen.. Bättre än så är jag pappa lilla!
Du får dock gärna göra de eftersom du blir så glad av att känna dig behövd :)

Kanske ska åka till farmor på fredag.. *fundera*

Bara en vecka kvar tills jag ska på äventyr ju.. Härligt!

Puss på er!

0 Kommentarer: