fredag, maj 26, 2006

Inaktiv

Här sitter jag och gör alldeles för lite känner jag,
visserligen ganska skönt men ändå inte helt skönt
eftersom jag försöker få motivation för att ta mig för
att städa och fixa. Men de jag gör är att sitta i mjukiskläder
och lyssna på cornelis och chatta. Fast de duktigaste jag gjort/gör
idag är att jag faktiskt tvättar. Stoppade in alla kläder i en och samma
maskin. Annikas och mina, hoppas de inte blir missfärgade.
Jag gör mitt bästa, hade inte så lång tvätttid tänkte jag så de verkade
skönast att slänga allt i samma.
Så är jag bråksugen.. Behöver få ur mig lite frustration.
Fast de är väl kanske så att jag är så myssugen..
Mjaja.. Så är de!

Puss

1 Kommentarer:

Jonny Nilsson sa...

hey, jag tar med stor tacksamhet emot alla energi jag får! för nu är jag gruvligt trött på detta!