onsdag, maj 17, 2006

Hemma igen


Åh i torsdags åkte jag med min farmor och min kusin Isabell till Bryssel för att hälsa på min andra kusin Anna och min bror Johan. De var jätteskoj! :)
Vi har pratat, druckit vin, shoppat, kollat in museum och gammalt slott, ätit massa gott, gått massa, åkt tram, tåg, flyg, bil. :)
De var jättetrevligt och är glad för att fått mer tid att prata med min kusin Bella mer, jag har eftersom jag är yngst av mina kusiner inte haft lika bra kontakt med de.
De skiljer 8 år mellan mig och Bella och 11 år mellan mig och Anna. Nu känns de mer som vi är mer på samma nivå iaf och jag inte är sånt barn längre, försöker iaf vara lite vuxen. Så de var väldigt skoj iaf. Kul att åka med farmor också, hon är 59 år äldre än mig. :) Bäst att inte säga nån ålder på nån kanske.. Hehe.

De viktigaste var inte vad vi gjorde, de var att vara med dom. Speciellt min underbara farmor!

Puss på er, Johan, Anna, Bella och speciellt till dig söta lilla farmor!

1 Kommentarer:

Jonny Nilsson sa...

och trots ålderskillnaden ser det ut som en relativt ung och pigg farmor... och det är ju trevligt.