måndag, maj 08, 2006

Lista

Hittade den här listan på Therese blogg som hittade den på Nellans blogg
Så jag snodde den jag med. :)

Idag:
Tvätta och planera
Igår:
Solade på djurgården
I förrgår:
Inflyttningsfest hos Henkie i Strängnäs sen Perrongen med Annika,
sen Tjompens inflyttningsfest
Imorgon:
Plugga
I övermorgon:
Skola och meditation

Humör just nu:
Positiv
Stjärntecken:
Skytt
Väder:
Sol men molningt
Bästa egenskap:
Fantasifull
Sämsta egenskap:
Tjatig ibland

Favoritmånad:
Alla månader är fina på sitt sätt
Tv eller film:
Jag älskar tvserier med film också..
Bok eller tidning:
Tidning om jag måste välja
Bar eller nattklubb:
Beror på humöret
Arbete eller skola:
Skola just nu iaf.

Morgon eller kväll:
Kväll utan tvekan, morgon är oftast min natt.
Klädsel just nu:
Svarta pösiga byxor och halsterneck linne.
Sällskapspel eller tvspel:
Tv-spel är skojigast men de är härligt med sällskapsspel med.
Kramas eller pussas:
Mysa!
Promenad eller bio:
Promenad

Öl eller vin:
Vitt pratvin
Godis eller snacks:
Popcorn eller nötter
Byxor eller kjol:
Byxor men skönt med kjol på sommaren
Senast sedda film:
Minns inte
Komiker:
Pablo Francisco

Skådespelare:
Jag favorierar inte någon speciell.
Artist:
Cornelis
Barn:
Ja de är söta :)
Djur:
Knut vovven min
Utbildning:
Läser på komvux jag :)

Stamgäster på din blogg:
Jadu, de som känner att de är de skriv gärna en kommentar så jag vet :)
Förhållande eller singel:
Singel/snigel
Hetro, bi eller homo:
Mja.. Bi.. Eller humla
Fotboll eller hockey:
Inge sport
Kärlek eller vänskap:
Ingen kärlek utan vänskap

Glasögon eller linser:
Borde väl kanske
Storstad eller småstad:
Småstad eller lagomstad
Stökigt eller städat:
Mja lagom är bäst
Restaurang eller hemlagat:
Hemlagat är mysigt men jag är väl lite lat.. :)
Tävling eller lek:
Jag tävlar inte..

Jacka eller kappa:
Jacka
Stark eller svag:
Jag är nog stark fast inte så fysiskt
Hus eller lägenhet:
Mja hus men nu trivs jag i lägenhet
Brun eller blek:
Jag får lite fräknar :)
Favoritbutik:
Ingen speciell

Favoritnöje:
Hitta på saker.. :)
Favoritmat:
Potatis är gott
Fjantig eller tuff:
Mja både och! :)
Händer eller fötter:
Ja båda är väl nödvändiga
Sparare eller slösare:
Jag är en sparare!

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Jag är stamgäst! ;)

Kram Karin