måndag, maj 01, 2006

Långhelg

Ja nu är de ju måndag sägs de.. Fast de är exakt som en söndag, har vart och ätit massa godmat så magen nästan sprack, så har jag städat och känner mig jätteduktig nu faktiskt! :)
Just nu är jag väldigt trött, konstigt..
Nu har jag druckit en kopp med cappuccino igår o en idag och jag som aldrig är trött om kvällarna är de nu.. Magda sa ju att man skulle bli piggare av kaffe.. :)
Vuxenpoäng är de väl iaf :)


Jag är på sånt himla mys humör nu, fast jag är jättetrött just nu, men jag har vart de ett tag nu, vill bara kramas o pussas o hålla handen.. Lite krångligt att få de bara.
Mysigt att Annika är här iaf :)


Undrar om man kommer träffa nån som är rätt för mig, fast iofs trivs jag ganska bra med att vara singel nu men jag saknar de där gosiga med att vara ett par. Undrar om man någonsin kan träffa nån som är helt passande, alltså bråk finns de väl alltid o de är ju bra, men om man kan träffa nån som man kan förändras med ihop och växa tillsammans och inte isär. När ens olikheter kompliterar varann så bra, nån som skulle älska mina små egenheter och nån jag kunde älska för alla deras egenskaper.
Om jag är redo för att träffa den personen nu är jag osäker på, jag flyter med just nu och tänker inte allt för mycket på de där med kärleken.
Jag har inte direkt nått imot att vara singel, just nu föredrar jag nog det faktiskt.. Jag håller på och växer i mig själv just nu, har inte riktigt klarat av att göra de i ett förhållande, då har jag snarare sjunkigt, eftersom jag föredrar att andra mår bra har jag lagt ner lite för mycket energi på dem när jag också behövt min energi.. Tror jag dock lärt mig att inte begå de misstaget igen, man kan säga nej, man behöver ha egen tid. Tror jag är mer förstående för andra än mot mig själv.
Blev lite mer tankar här än vad jag hade trott att jag hade i skallen för tillfället.
:)
En sak som jag håller på och har blivit bättre på är att säga ifrån, att få min egen tid, jag offrade mig ganska mycket förr. Nu försöker jag alltid tänka vad jag verkligen vill först, blir bättre o bättre på de. Bättre på att se efter mina egna behov också.

Oj vad trött jag är nu!
Skulle vilja mysa nu..

Puss

1 Kommentarer:

Anonym sa...

ett bevis på att jmag läser din blogg kanske.. fint inlägg btw