onsdag, maj 24, 2006

Diss

Jag är så jävla sur just nu, förutom att de är grus i ögat som irreterar mig nått så fruktansvärt så känner jag mig så jävla dissad, känner som att ingen tycker jag är intressant nog att prata med längre eller nått. Jag vet knappt vart jag ska ta vägen, jag önskar jag hade nån att prata med. Vågar knappt för jag tycker de känns pinsamt att berätta för de vänner jag iaf har att folk inte gillar mig. Blir dissad hela tiden och i min fantasivärld så lever jag vidare i att vara omtyckt och intressant. Vet inte om jag vart de nån gång eller om jag bara är grinig just idag och därför inbillar mig att jag inte är omtyckt. Jag skulle bara vilja ha nått sms så jag minns vilka som faktiskt bryr sig. De är ganska tröttsamt att alltid vara den som hör av sig. Känner mig bara jobbig och påträngande. FAN!
Känns så jobbigt att hela tiden försöka komma folk närmare men alltid vara den som tar kontakten, de funkar inte. Jag lägger ner de. Jag undrar hur de skulle bli om jag flyttade till en annan stad om jag skulle ha lättare att träffa nytt folk och hålla de kvar eller de är jag som väljer att hålla folk på avstånd. Jag är bara så jävla sur och arg just nu. Ska bli skönt att träffa släkten på söndag då det är morsdag. Vart jag än vänder elelr hittar på så finns de alltid kvar där, de är underbara.

Så lite har jag fått skriva av mig nu iaf!!

Blä!

0 Kommentarer: