söndag, maj 07, 2006

Känslig

Jag vet inte vad de är egentligen men mitt humör är inte på topp direkt..
imorgon är en ny vecka, ny dag nya möjligheter..
På torsdag åker jag iväg till belgien också, ska bli jättekul, ska ringa o planera med farmor imorgon tror jag. :)
Just nu är jag trött, kanske borde sova..
Lite tjejsnack först.. :)

Vecka 19
Sant eller falskt?
1. Jag är alltid välorganiserad
Mja inte jätte tar oftast beslut i sista stund.
2. Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas för det mesta hålla den.
Jag är sparsam alltid, fast jag prioriterar vad som jag tycker är viktigt..
3. Jag har gott lokalsinne
Nja inte särskilt, kan veta vart saker ligger fast de kan vara svårt att hitta vägen mellan..
4. Jag älskar måndagar.
Mja de är väl inge fel på dom, de är oftast skönt med ny vecka, kan man börja om lite.. har man haft en dålig vecka innan så känns de som man kan börja om igen på nytt..
5. Jag ljuger aldrig, inte ens en s.k. "vit lögn"
Jo de är klart jag gör de ibland men jag är så usel på att ljuga att jag ändå erkänner direkt efteråt om jag ens orkar försöka. Sanningen brukar funka bäst..

Puss!

0 Kommentarer: