torsdag, mars 30, 2006

Ärlighet och uppriktighet

Här kommer förmodligen en farlig lista om mig själv utan censur.

- Jag pluggar på komvux för att få högskolebehörighet. Yay vad framgångsrik!
- Jag går på läs och skrivcenter och har måttlig dyslexi.
- Jag är lat och har inte packat upp alla lådor sen jag flyttade in för 1 månad sen, jag skjuter gärna upp saker eller fastnar i annan aktivitet.
- Favorit sysselsättning är att sitta och kolla på animal planet just nu. Där sitter jag i min gröna plysch soffa och äter ofta mackor till.. ja mat.
- Jag sover gärna med min nalle vitis eller med en kudde/människa att krama.
- Jag har väldigt svårt att gå upp ur sängen när jag inte riktigt känner att jag måste gå upp till något speciellt.
- Jag är väldigt dålig på att ljuga, kan inte ens komma med ursäkter eller vita lögner utan att tycka de är jobbigt.
- Jag tål inte att bli stressad, jag är väldigt lugn av mig jämt fast kan ju självklart göra saker snabbt men när nån säger skynda skynda så blir jag väldigt stressad och leder ofta till att jag blir arg.
- Jag blir inte ofta arg, jag kan bli irreterad och sur mest men arg vet jag inte riktigt hur man blir.
- Jag har dåligt minne och kommer oftast inte ihåg att vara sur heller, jag bestämmer mig oftast på att komma ihåg att vara sur på nån så de förstår att de kanske gjorde nått dumt men efter en stund glömmer jag bort de och skrattar som vanligt. Dumt
- Har lite humörsvängningar också antar jag och är oftast glad men när jag väl blir ledsen kan jag bli väldigt ledsen. Är lite känslig.
- Pratar rätt mycket, kan vara blyg också när jag är i en ny grupp eller så och är oftast åskådare först. Sen speciellt när jag är med en person itaget pratar jag nog en hel del. Tycker om att prata om personliga saker.
- Hatar kallprat, jaha vad gör du då? Jobbar eller pluggar? Hur gammal är du? Sånt är så jobbigt.
- Jag behöver ofta variation fast jag har ett ganska enformigt liv så behöver jag variera de små sakerna.
- Måste prata ut om saker, tycker de är jobbigt att hålla inne med vissa tankar. Skriver ibland av mig på bloggen eller i dagboken under sängen annars.
- Har en ovana att säga/skämta om elaka saker om folk jag tycker om, kanske för feg för att säga de ibland. Jag är lite som en kille som drar tjejerna i flätorna ibland. Fast jag älskar folk väldigt mycket ändå fast jag visar de lite dumt.
- Kan ha lite svårt att bekänna mina innersta tankar för folk, eller lita på att de inte kommer skratta åt mig eller nått annat elakt.

*pusta*
Den bekännelsen var tillräcklig för idag tror jag..

Skriva gärna kommentarer! :)

Puss

1 Kommentarer:

Tant Emma sa...

Hihi vilken tur :)