måndag, april 03, 2006

Snuvig

Borde försöka rycka upp mig snart.. är så himla seg idag.
Funderar på att gå och shoppa lite så man blir lite gladare.
Nu till veckans tjejsnack.

Vecka 14
Just nu...
1. Är det något speciellt du längtar efter just nu?
Sällskap och lite motivation
2. Hur är vädret hos dig just nu?
grått och +8 grader ute, inte roligaste vädret
3. Vilken hemsida kommer du att besöka härnäst?
Mja min egen blogg och kolla hur den ser ut tror jag
4. Önskar du att du vore någon annanstans just nu?
Att jag vore med farmor i Bryssel, hon sätter ett leende på mina läppar
5. Önskar du att du vore någon annan, isåfall, vem?
Jag trivs som jag är..

Funderar på att fixa ordning mig och kolla in second hand butikerna i stan.
Skulle vilja ha lite nya vår kläder, då blir man ju lite optimistisk kanske.

Puss

0 Kommentarer: