onsdag, april 05, 2006

Ledsen och glad




Jag har så mycket känslor som bubblar i mig just nu,
jag är väldigt ledsen, glad, arg och allt.
Vet inte om de är smärtan i min kropp som får mig att
må så här eller om de är känslorna som gör att min kropp
smärtar. Mörkret har lagt sig över lägenheten och verkligheten
känns allt med sann. Så mycket här som får min hjärna att vandra
till minnen som är glada. Du är en mycket speciell person för mig
som fått mig att känna att jag är värd mer än jag trott.
Jag är mest glad just nu för att du är de, jag vill att du ska
vara de. :)

Måste sova snart, ska upp imorgon och plugga
med de i min grupp på samhällskunskapen.
Hoppas att de inte bara är jag som inte kommit
fram till så mycket med arbetet. Gör mitt bästa.

Mm.. Sova var de ja..
Jag är rädd vad drömmarna kommer ta mig.

Puss

0 Kommentarer: