måndag, mars 27, 2006

Vecka 13

Vecka 13
Rent hus:
1. Brukar du göra en grundlig vårstädning?
Nje jag brukar tänka att jag ska iaf, men de blir oftast inte så..
2. Vem tvättar fönstren hemma hos dig?
De finns väl bara jag här så de är väl jag.. :)
3. Vad använder du för medel till golven?
Såpa
4. Vad är roligast/tråkigast i hushållsarbetet?
Roligast är nog oftast att slänga saker, tråkigast är att damma
5. Hur ofta tvättar du?
varje eller varannan vecka

(x) Instämmer/har gjort
(-) Osäker/vet ej
( ) Instämmer inte/har inte gjort

(x) snott den här listan
(x) rökt en cigarett
(x) varit full
(x) hånglat med någon av samma kön
(x) varit kär
(x) varit olykligt kär
( ) har haft sex med en medarberare
( ) blivit dumpad
(x) dumpat någon
( ) varit i knytnävsslagsmål
( ) blivit arresterad
(x) hånglat med en främling
(x) gått på en blinddejt
(x) ljugit för en kompis
( ) varit kär i en lärare
(x) skolkat
(x) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) varit i Ryssland
( ) varit i USA
( ) spytt i en bar
(x) har en sexleksak
(x) ätit sushi
( ) åkt snowboard
(x) tagit smärtstillande
(x) haft sex med en kille
(x) haft sex med en tjej
(x) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(x) gjort en snöängel
( ) haft ett te-party
(x) fuskat när jag spelat spel
(-) somnat i skolan/på jobbet
( ) använt ett falskt id
(x) tittat på en solnedgång
( ) varit otrogen
( ) varit med i en jordbävning
( ) är medlem i 10 000 meters klubben
(x) rört en orm
(x) sovit under stjärnorna
(x) blivit missförstådd
(x) vunnit en tävling
( ) blivit avstängd från skolan
(x) varit i en bilolycka
(x) haft kramp
( ) ätit ett helt glasspaket på en natt
(x) hatat mitt utseende
(x) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(x) varit vilse
(x) simmat i havet
(x) känt som om jag håller på att dö
(x) gråtit mig själv till sömns
(x) lekt polis och rånare
(x) sjungit karaoke
(x) betalat för mat med bara mynt
(x) fångat en snöflinga på tungan
(x) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
( ) förstört en fest
(x) fått en önskan inslagen
( ) haft sex med en apa
(x) burit pärlor
( ) kysst en spegel
(x) sjungit i duschen
(x) burit en svart klänning
(x) drömt att jag gift mig med någon
(x) limmat fast min hand i något
( ) kysst en fisk
(x) suttit på ett tak
(x) skrikit så att jag inte fått luft
(x) stannat uppe hela natten
(x) inte duschat på en vecka.
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) haft en träkoja
(x) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är het
( ) brutit ett ben
(x) brutit en arm
(x) fuskat på ett prov
( ) haft en Britney Spears-skiva
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) gjort något olagligt
(x) kört för fort
(x) druckit mjölk direkt ur förpackningen
(x) klätt mig i kvinnokläder
( ) modifierat denna listan
(x) varit kär i en kille
(-) varit kär i en tjej
( ) lekt pyroman
( ) varit beroende av ficklampsbatteri
(x) ätit köttbullar med mos
(x) känt mig elak
(x) lyssnat på mora träsk
(x) smakat på granbarr
(x) skogsvandrat
(x) badat naken
( ) lyckats välta julgranen
(x) fått en stöt
(x) Gjort bort mig på fyllan nån gång
( ) Gjort lumpen
( ) gråtit på tunnelbanan
(x) haft sex på offentlig plats
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(x) haft sex i en IKEAsäng
( ) haft sex i en IKEAsäng på ett IKEAvaruhus
(x) haft sex med någon jag älskar

0 Kommentarer: