lördag, mars 11, 2006

Bakis dag

Min mage är inte helt återställd från igår,
men de är ganska skönt att slappa bara.
Ska väl kolla på melodifestivalen ikväll o mysa,
de blir skönt.

Så nu ska jag börja med tjejsnack.
Bara jag kommer ihåg de.

Vecka 10
Dagligen:
1. Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dig?
Oftast minst 10 och de räcker väl men de är så skönt att sova.
2. Har du lätt att bli arg eller upprörd?
Nej inte direkt, jag är ganska lugn
3. Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket?
Dricker inte kaffe alls, de smakar inge gott.
4. Har du mobiltelefon och isåfall, använder du den mycket?
Jo jag stänger väl aldrig av den.
5. Hur många timmar tillbringar du vid datorn varje dag?
Mja nu blir de inte mycket alls när jag inte har något internet hemma. :(

Puss!

0 Kommentarer: