torsdag, mars 09, 2006

*fundera*

Nu bor jag sen en vecka nu i min egna lägenhet,
de känns skönt på vissa sätt men de är svårt
att komma ihåg att käka när man bara har sig själv
att tänka på, ska försöka fixa över folk att äta hos mig.
Har dock inte mycket mat hemma nu heller,
måste väl handla snart antar jag. De är bara så tråkigt att
fixa mat när de är så stökigt hemma. Ska ringa min hyresvärd
om lite grejer som måste fixas. Känner mig inte så uppåt idag dock,
skulle vilja krypa in under täcket och mysa med min kudde lite,
slippa tänka så mycket. Fast inatt så drömde jag konstigt, minns inte
riktigt vad men jag vaknade ett antal gånger och vände och vred på mig.

Min personliga utveckling fortsätter, tycker den kommit ganska långt,
men jag ska komma ännu längre. Jag har börjat acceptera mig själv mer för
den jag är och står upp för de jag tycker. Jag är inte lika blyg som förut.
Jag har lättare att prata inför en grupp fast jag fortfarande stoppar mig själv ibland
så har jag kommit en bit på att våga sånt.

Har inget internet just nu, sitter i skolan och skriver nu, de käns lite tråkigt utan internet men de är inte hela världen heller att inte ha de. Måste få ur lite kartonger ikväll. Ska hämta blommor idag tror jag.

Puss

0 Kommentarer: