lördag, april 18, 2009

Fredag och lördag

Jag har varit lite frånvarande från bloggen senaste tiden liksom från mitt sociala liv men försöker ta mig tillbaka till både sociala livet och bloggen. Idag njöt Jonny och jag i solen på tingsgården. Dock var det inte jättevarmt idag, det var okej i solen men lite kyligt var det men de var mysigt ändå.



Jonny blev så lycklig för sin club sandwich. Den var verkligen mums. Jag nallade lite av hans klyftpotatis och de var så mumsiga!



Så sprang en sädesärla runt på gården och påminde oss om att det verkligen är vår. :)



Igår lekte jag med min mamma. Vi var på bomässa här i Eskilstuna. Men den var inte så mycket att hänga i julgranen. Men innan var vi på P2 och käkade mat ute i solen. Det var supermysigt! Sen åkte vi till röda korset och jag hittade en fåtölj som jag blev lite kär i.



Solen värme så att smöret smällte direkt.



Jag sitter i t-shirt och njuter av solens värme.



Detta ärmin nya fåtölj den är gammal och har blivit ommålad och omklädd. Jag har kikat in under och det var svartvit rutigt men inte i så bra skick. Jag funderar på att kanske måla på lite ny färg och kanske klä om den igen. Vad säger ni? Detta är iaf våran nya läshörna i sovrummet som jag ska fixa iordning. :D

2 Kommentarer:

Kim sa...

Åh vad fin! Hihi! (Fåtöljen också såklart) Kramkram! Vilken lyx med värme =P Här är det fortfarande snö och kallt. snöade lite idag till och med...

Jonny Nilsson sa...

Det var en jäkla schysst macka!