söndag, november 16, 2008

Åh vad mysigt jag har de i soffan! Jag sitter här och tänker på gårdagen då jag var hos min faster och farbror och firade min kusin Anna som är hemma och hälsar på eftersom hon bor i Mexiko nu förtiden. Hon hade med lilla Leonardo som är 2 månader tror jag. Han var så söt! Nästan hela släkten var där igår. De var mysigt och rörigt! :) Så idag har jag och Jonny varit på bomässan och tittat lite och hälsade på pappa som ställde ut. Så gick vi till hans mamma och kollade hur allt gick. Vi hjälpte henne flytta igår på dagen så hon höll på och få ordning. :) De var en mysig dag!

Så har jag bestämt med farmor att jag ska komma till henne på tisdag och hälsa på mamma och pappa och så tänkte jag sova kvar där så jag får tid att träffa dom lite. Så ska faster Ulla och min kusin Anna och lilla Leonardo komma och äta lunch med oss på onsdag. Så imorgon tänkte jag sitta hemma och läsa så jag får tid till familjen sen. :)

Pussar

0 Kommentarer: