söndag, november 09, 2008

Fars dag

Idag ska jag fira min pappa, jag vill fira honom för allt han är för mig.
För att han alltid funnits där för mig fast vi haft många tvister mellan oss. Vi är så lika ibland att ingen av oss ger sig. Från det att jag föddes på hans födelsedag för snart 24 år sen, har vi varit varandra väldigt nära. Ibland önskar jag att han hade tid att lyssna och att hans jobb inte tog upp så mycket tid som de gör. Han gör ju det som han gillar och jag är glad för det. En sak som alltid har motiverat är att jag så gärna ville att pappa skulle vara stolt över mig och det driver mig fortfarande. Pappa har alltid varit min hjälte som man alltid kan lita på , dock inte vad det gäller tiden för han är alltid sen. Han förstår mig inte alltid men han försöker så gott han kan. Lilla pappa du är fortfarande min hjälte! Jag älskar dig!

0 Kommentarer: