måndag, januari 15, 2007

Vuxenpoäng?

Körkort: Jajamen
Bil: Ne
Matservis: Mja bara från ikea
Soffbord: Jo kanske ett nytt snart också
Ica-kort: Ja fast jag glömmer alltid använda det
Hemförsäkring: Jajust måste fixa en ny..
Eget boende: Med sambo :)
Fast inkomst: Njaa, csn
Köksbord: Jovisst
Finglas: Nja, fina är de ju..
Betalkort: jo
Toarullehållare: Ja?
Barn: Älskar barn när de är snälla! Har inga egna och inte på länge..
Sambo/make/maka: Jonny är min sambo
Spelar Bingolotto: Nej de var massor av år sen
Tippar på lördagar: Har aldrig gjort
Internetbank: Såklart
Organiserat skafferi: Lite grann
Färsk mat i kylskåpet: Ja de har man väl?
Slänger dina håliga sockar: Ja
Går på reklamer på tv: Ibland
Har fläckbortagningsmedel hemma: Ja
Pensionsfond: Ja jag har placerat ppm fonderna iaf
Sopsorterar: Nej inte så mycket
Prenumerar på någon dagstidning: Nej de är dyrt
Prenumerar på Allers/Hemmets veckotidning: Nej fast jag vill ha en korsordstidning
Letar middagstips: Alltid
Sorterar tvätt: Inte så mycket.. men tillräckligt..
Har en krok i badrummet märkt “Gäster”: Nej inte än :)
Hemtelefon: jajamen
Veckohandlar: Måste börja
Medlem i hyresgästföreningen: Jo

1 Kommentarer:

Anonym sa...

jees, får ont i magen bara jag ser den där listan xP