måndag, januari 01, 2007

Nytt år




















Nya året är här!
jag ska inte avlägga några nyårslöften som vanligt.
Ett löfte känns inte så bra, man kan ju ha en plan. Alltså inget som måste hållas men den riktningen man försöker styra mot. ;)
Jag ska som första plan försöka inte tappa motivationen mot målet.
Andra är att försöka våga mer och inte fega så mycket.
Försöka lita mer på mig och andra.
Tänka mer på vad jag tycker och inte andra.

Så ska jag försöka vara mer öppen att släppa in folk närmare inpå livet. Jag har just träffat en ny vän Ankan, hon är verkligen jättehärlig. Omtänksam, glad, rolig. :) Vi verkar funka bra ihop och jag hoppas att vi kan hänga mer och kanske bli nära vänner. Fast jag har ju alltid svårt att öppna mig för människor. Aja.. Tycker om dig gumman!
Så vill jag omnämna Jonny för att du släppte loss så fint igår!
Sjöng och dansade och allt!
Du är underbar!
Puss
Jag vill önska er alla ett härligt 2007!

1 Kommentarer:

Emelie sa...

gott nytt år! ^_^
bättre sent än aldrig :)