fredag, januari 26, 2007

Ojoj

Så idag vaknade jag halv åtta av att telefonen ringde.
Då kom jag på att jag glömt sätta larm, skulle få
veta då om jag kunde få nån läkartid snart. Så det var
en chock väckning eftersom jag så gärna vill bli
frisk ville jag inte sumpa chansen att få tid så snart som möjligt ju.
Som tur var ringde hon tillbaka och jag fick en tid
kvart över ett. Hon undersökte mig ordentligt iaf
de gjorde väl inte min gamla familje läkare som jag var hos
precis efter nyår eftersom min vanliga läkare hade stängt då.
Fick en penecelinkur och hostmedecin utskrivet av honom,
det hjälpte inte. Det räcker tydligen inte att lyssna på lungorna
och kolla i halsen för att veta vad felet är med nån. *suck*
Nu tog de odlingar och massa blodprov och fixade mediciner.

Får hoppas de hjälper, så jävla trött på att vara sjuk!


Just nu sitter jag och känner mig varm och seg.
Måste vila imorgon tror jag är bäst.


Nu ska jag väl också vila snart!

Natti

0 Kommentarer: