onsdag, januari 24, 2007

dagen

Idag har jag varit ledig, de var himla skönt.
Fast förkyldningen eller vad det är vägrar ju ge sig.. Jävla fan! :) Ska väl till doktorn igen så de får luska ut vad som är fel. Är så trött på det här..

Äntligen har Jonny fått ordning på sin dator så vi slipper sitta med den bärbara som den nu också packat ihop. Ska nog fixa in mina grejer på datorn imorgon. ;)
Så skönt att sitta vid en ordentlig plats för datorn och inte få ont i ryggen.

Har mest slappat annars idag, gjort lite matte för att hänga med. Så gjorde jag lite pilates ikväll också, det var riktigt skönt pass framför tvn. Fick ju med en pilates dvd till en tidning, jag behöver verkligen röra på mig mer. Mycket för att orka med och mycket för att kläderna ska sitta bättre.(magen putar ju mer än vad jag vill) Så jag ska försöka vara duktig så går de nog fint. :)

Hoppas Ankan har tid och mår bättre så vi kan leka igen snart! suck

Så hoppas jag att Emelie har lust att ses nån dag.. Jag vill! :)

Måste sova nu.. *ångest*
Måste upp tio i sju.. Jävla fan i min låda!

0 Kommentarer: