måndag, februari 09, 2009

Tanten loppis fyndar

Idag på vägen hem i från praktiken så gjorde det vackra vädret mig så glad. Vad vill man göra när man är glad och bli ännu gladare för? Jo gå på loppis.. Jag gick in på loppisen som var på hemvägen och hittade två saker som bara var tvunget att följa med hem till mig. :D


En barometer har väl varje tant i hemmet? Tyckte så mycket om formen, vet inte om den funkar men den gör mig glad ändå. :)



Så fin!


Så den här fina pallen, som man kan fälla ut och in trappsteg. Mums! Min farmor har en liknande, så nu står den i köket på en perfekt plats så jag kan titta på när Jonny lagar mat.. :D


Allt detta för 80 kr det tycker iaf jag var härligt!

Ska gå dit snart igen. ;)

Puss

2 Kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint, Emma! Jag vill också ha en sån fin pall! Vi måste ta en loppisrunda snart. Puss!

Anonym sa...

Vill också ha pall! å barometern också! fintfintfint! =D