tisdag, december 30, 2008

Emmas årskrönika

Januari
2007 slutade och 2008 började med partaj hos Jonnys moster Helena.
Jonny med hans bredaste leende.. :D Jag hade nästan svart hår och rak lång lugg.



Jonny fyllde 24 år den 17de januari och den 19de firade vi honom med familjen.



Februari
Då tröttnade jag på mitt mörka hår och gick till frissan som ljusade upp lite och la i slingor.
Jag började längta efter sommar!



Mars
Madelene fyllde 24 år och hade partaj som vanligt och vi firade och hade jätteskoj som vanligt!



Jonny och jag och hela tjocka släkten var på mitt kusinbarn Williams dop.



Jag och tjejerna åkte till västerås för att fira Linda som fyllde 25 år.



April
Solen började skina mer och mer och jag blev glad för det :)



Jag partajade med mina fina tjejer



Jag partajade arslet av mig! :D



Njöt av vårsolen och hjälpte Helena rensa i rabatterna!



Jonny och jag var på grillparty också. :)




Årskrönikan fortsätter nästa år, de var jobbigt att leta genom alla bilder. :D

Puss på er! Gott nytt år!

0 Kommentarer: