måndag, juli 09, 2007

veckan

Veckan som var hade jag en lugn vecka. Jobbade två pass, ett dag och en natt. Sen var jag ledig. I helgen blev det tacos hos Jonnys mums o pups som vanligt på fredagen. Sedan slappade vi hemma.

På lördagen blev det julita dagen för min del och sen åkte jag med mamma och pappa till sigtuna och hämtade deras nya hundvalp Igor som är en strävhårig vorsteh. Han sov i mitt knä hela vägen tillbaka hem till eskilstuna. Han är så söt! :) Sen åkte jag hem för att sedan åka med Jonny till hans moster Helena. Där drack vi vin och snackade, sedan kom mormor dit och vi spelade tp. Jag är väldigt nöjd över min prestation. :)

Igår, söndag åkte vi med Jonnys mamma och moster till Ikea. För Jonny och min del hittade vi inte det vi hade velat. Suck, men det blev lite granna iaf. Som alltid på ikea. Sen blev det en lugn kväll hemma.

Idag ska jag jobba natt, så jag förbereder mig för det kan man väl säga. Jag börjar 15:15 idag och slutar 09:30 imorgon. Sen är jag ledig till på fredag.. Så jag funderar väl på att umgås med mamma och Igor en del och så åker jag nog till söta farmor med.

Ska inte göra så mycket nu tills klockan blir 15 tänkte jag..

0 Kommentarer: