måndag, juli 30, 2007

Halvt vaken halvt död

Idag vaknade jag av en jävla hoppstylta!! Allt för att det var bra att vakna den tiden för jag hade glömt sätta larm för väckning men vafan! Jag tycker inte barn ska få stå och hoppa på såna innan 10.. jag vaknade kvart över nio och den lär hållt på länge. Ljudet trängde in i mina drömmar.. woijnk woijnk! Suck

Idag har jag iaf min hel lediga dag..
Förra veckan jobbade jag varje dag. Fast det gick ganska bra ändå.. men jag verkar lyckats få lite migrän av det. Hehe jag vill inte vara stressad, behöver ju inte vara de.

Vad göra idag då?
Jadu.. just nu sitter jag i morgonrocken än, väntar på lite motivation till att borsta håret, klä på mig, hämta tvätten och gå utanför dörren. Vi får se hur de går..

Tror jag rycker upp mig snart.. bara så uttråkad nu..

0 Kommentarer: