onsdag, juni 13, 2007

Sova?

Inatt sov jag på jobbet, det var lite läskigt men det gick bra. Jag jobbar ju som personlig assistent i sommar och ska då också ha sovande jour. Inte så jobbigt då jag egentligen bara sover. Tycker det är skoj detta jobbet faktiskt, bästa hittills måste de fan vara. Både de jag jobbar hos och ihop med är så sköna att man inte kan annat än att trivas. Sen är det ju så skönt att få jobbar för att få pengar tycker jag. När man pluggar kan man ju inte göra så mycket för att ändra inkomsten av att bara plugga. Jag hoppas jag kan fortsätta att jobba extra sen när jag pluggar också. Man blir så glad när man är ledig och att få in pengar. Förut när jag hade en ledig dag njöt jag inte alls av den. Fast jag kommer säkert klaga som fan när sommaren kommer smygande kanske men jag hoppas jag kan behålla den här sköna känslan.

Nu är jag glad men trött iaf.. Jonny fixar lasagnen! :)


Grattis pojken till VG:t!! :)

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Tack så mycket!