måndag, juni 18, 2007

Fort fort

Tiden går så fort, det är ju fan snart midsommar. Eller det är ju de på fredag! :) Mys! Jag gillar midsommar men vill ju som alla andra ha fint väder då med. tv4vädret.se har inte kommit så långt än med att spå vädret. Men torsdagen ser väl sådär ut.. Blir väl midsommarlunch under tak då. Fast tipspromenaden vill man ju gå. Hoppas att det blir fint ändå. jaja.

Jag har min slappar dag idag, har ju jobbat hela helgen, så idag har jag sovit extra länge. Känner mig kanske inte så utvilad men det var skönt att sova. Har haft en bra helg både på jobbet och den lediga tiden jag hade. Vi grillade hos jonnys mams o paps i lördags kväll och sen snackade jag skit med Madde på kvällen. (Tack gumman, tycker om dig!)
Idag ska jag slappa mest tror jag.. inte kommit igång riktigt än.. Ska ringa mammsen och fammo. Planera lite inför veckan. Kanske plocka lite här hemma också. Checka kalendern när jag ska jobba mer. Sen vet jag inte riktigt.. Kanske kolla på scrubs.. :)

Puss på er

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Hello there!
...sitter här uppe i eken på själva jobbet och har just studerat din blogg.
Jävla jobb du lägger ner, tro mej, jag vet hur det är.
Jag hade en gång i tiden en egen site, och det gäller ju att hålla sån`t uppdaterat om man vill ha några besökare!

Så, den la`jag ner efter ett tag.

Vi ses väl nån dag!
Jocke