fredag, juni 22, 2007

Glad midsommar

Har just vaknat till och ska göra mig fin inför den årliga midsommarlunchen. Jag har väl iofs missat något år då jag tyckte jag var för cool för den. Fast annars har jag gått varje år sen jag föddes. Där ute på landet.. Så jag och Jonny ska åka dit och käka med en massa fler människor och min mams o paps. Det blir lite snackande sen mat sen tipspromenad. Efter det åker Jonny och jag hem till hans föräldrar för att fortsätta firandet. Vet inte riktigt vad som händer då men hoppas det blev som förra året då Jonnys pups tog fram gitarren och vi satt och sjön hela bunten.

Midsommardagen är det också, i min släkt, en tradition för då åker vi hem till farmor hela släkten och äter lunch och tårta. Var hos henne igår och hjälpte till lite, försökte iaf. Får hoppas vädret är snällt så vi kan sitta ute. Så får man hoppas att man inte är så bakfull..

Glad midsommar till alla er som läser! Puss

0 Kommentarer: