fredag, april 20, 2007

Torsdag

Torsdagar har jag ingen skola så då underhåller jag mig på olika sätt. Igår var de jobbintervju som gällde. Cyklade i regnet för att ta mig dit och de var askallt om fingrarna, ännu värre var de när jag skulle cykla därifrån. BAH! De regnade mycket mer och fingrarna värkte av kylan.. Fast jag ville bara komma hem och berätta för Jonny hur det hade gått. Nu ska jag tillbaka på måndag igen.. Yay!

Sen åkte jag och hängde med Madde och Kajsa på mdh där de delade ut chokladbollar(mums) för studentradion stres. Det var schysst! Sitta och slappa och äta några chokladbollar och ha trevligt sällskap. Så tyckte de att jag o Jonny skulle komma och hänga på kåren på kvällen. Klubb stres med schyssta musiken. :) Fast det var ju ganska tomt eftersom alla studenter verkar för fattiga nu. Vi drack lite och diggade musiken och firade Kajsa lite. Yay! Grattis Kajsa!

Ajust jag var och tränade mellan chokladbollarna och klubb stres.. det var ganska komiskt. Gick på ett pass på friskis där det var två ledare som körde två olika svårighetsgrader. Jag körde med den lättare eftersom jag har kass kondis. Det var ju nästan bara jag och den lättare ledaren som körde. Jag såg så lat ut.. :D Men jag svettades som en gris och var väldigt nöjd med det.


Så idag är det fredag som antagligen kommer se ut som så: Klä på sig, gå/cykla till skolan, ha svenska, gå/cykla hem, vänta lite, åka till Jonnys föräldrar, äta tacos, softa lite, åka hem..
Asskönt!

1 Kommentarer:

Kajsa sa...

Tackar tackar! Så trevligt så! Ses ju imorrn också hoppas jag! Yeay!