tisdag, april 10, 2007

Lat

Idag och alla andra dagar latar jag mig som få
Jag har massor jag borde och ska göra men som jag inte gör förän det är panik sista minuten verkar det som. Jag ska idag göra nån svenska grej som ska in imorgon, läste ju Alkemisten så nu ska jag dra ur citat och analysera lite verkar de som. Borde kanske dra in lite sol här inne, sätta på en kopp kaffe och dra i mig lite sån schysst choklad jag fick av Jonny i påsk. Det står SEXY på den men vet inte hur de passar med innehållet men de står som att de ska vara väldigt uppiggande. :)

Så var jag ett sånt klantarsel igår, jag skulle skära upp mammas egenhändigt bakade ciabatabröd som vi fick med hem från i söndags. Då tänkte jag skära det som jag brukar genom att hålla i det och skära mot handen. Det gick inge bra.. Kniven var vass och jag skar mig i handen. Klant! :D

Nu får jag nog hänga in morgonrocken och klä på mig riktiga kläder.. suck

0 Kommentarer: