söndag, november 19, 2006

Vilse

Jag försöker gå på promenader
så jag inte blir för stillasittande
framför tvn eller så och så man inte
blir för pluffsig. Jag har inte hittat nån
bra promenad väg så jag tänkte att jag skulle
testa kronskogens motionspår, de verkade perfekt till
en början men desto längre in i skogen
som jag desto mer började jag inse att
jag inte hade en aning om hur jag skulle komma tillbaka.
Musiken som spelade vackert i öronen gjorde
att benen bara gick och att jag inte tänkte
så noga på hur jag skulle ta mig hem, tänkte
om jag följer vägen kommer jag nog tillbaka,
men icke. När jag såg att jag hamnat bakom parkenzoos
camping var jag osäker vart jag skulle gå.
Så jag bestämde mig att gå tillbaka samma väg.
Det blev bara mörkare och kallare och jag måste missat
att gå samma väg. För till hamnade jag helt fel men jag
kom iaf ur skogen till slut, det var väl en och en halv timme jag var ute.
Det var skön promenad men jag ska nog försöka,
följa markeringarna nästa gång. :)

Puss

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Vilken fin layout du har ordnat! Du får hjälpa mig att hitta nåt fint jag oxå! Kram kram!