onsdag, november 22, 2006

Fundering

Jag sitter och funderar på hur allt blir efter man slutat gymnasiet, när man inte har den gemenskapen som man automatiskt har i skolan. Jag har ju inte heller något jobb eller fast punkt i tillvaron. De flesta vänner som jag hade innan gymnasiet har man glidit ifrån eller har inte mycket kontakt med. Umgås med ett fåtal från gymnasiet fast inte många alls. Madde och John har jag fått ny kontakt med efter att vi inte umgåts på länge. Sen har man ju folk som jag lärt känna genom internet som jag inte har jättemycket kontakt med heller. Några människor man chattar med ibland men inte sån daglig kontakt med nån direkt. Jag skulle nästan vilja göra en efterlysning på en vän. :)
Jag hade som yngre en vän i taget som jag alltid umgicks med, nu för tiden har jag många bekanta men få vänner känns de som.

Efterlysning:

Egenskaper: Lojal, glad, snäll, omtänksam, ödmjuk, rolig, lugn

Krav: Tycker att jag är lagom bra. :)

Hör av dig! :D

0 Kommentarer: