fredag, november 17, 2006

Tlött

Så nu sitter man här, inte helt vaken
fast dagen och ljuset snart försvunnit.
Fast detta väder är ju sånt iaf inte jag
gillar. Jag gillar höst när luften är
sådär skön att andas för en pollenalleriker som
jag iaf. Då löven är vackra och man har fått
ta på sig lite gosiga kläder. Sen ska vintern
komma den ska vara vit och lagom kall för
att låta snön ligga. Fast nu är det geggigt
och kladdigt ute, grått och vått. Inte så
motiverande väder må jag säga.
Det går ganska bra med skolan,
yogan känns väldigt bra fast mycket
träningsvärk. Lämnade blod igår också,
vilket jag tycker är intressant faktiskt.
jag har ju tänkt att bli sjuksköterska så
miljön är intressant inte för att de som
jobbar på blodcentralen är sjuksköterskor,
inte vad jag vet iaf.

Jag skulle vilja att solen började
skina och att det blev mycket torrare ute nu så
jag skulle kunna gå ut och gå.
Gick en härlig promenix i onsdags,
det är skönt med musik i öronen. :)

Nu ska jag nog äta lite

Puss

0 Kommentarer: