fredag, januari 02, 2009

Fortsättning på årskrönikan

Maj
Firade morsdag med släkten, firade min älskade mamma (som lyckades gå ner 15 kg!)


och min fantastiska farmor.


Så kämpade jag med min praktik som blev klar i juni.

Juni

Praktiken var klar och sommaren var här och jag blev busigt glad!!


Så hade Kajsa bartömning innan hon flyttade härifrån. :(
De blev galet skoj den kvällen och vi tog massor med bilder.




Så bidde det midsommar
Först vi var vi på lunch där jag firat sen jag föddes och så vidare till min kusin Tommys tjej på fest på kvällen. :D


Jag och farmor åkte till Skåne i några dagar för att träffa hennes syster, släkt och vänner.



Juli

Var och tittade på Håkan Hellström på strömsholmen, många andra var nog där för Kent men jag var mest ute efter Håkan.



Augusti

Var på kräftskiva hos Madde och John



Tyvärr fick inte kalaset bästa slutet, Jonny halkade på vägen hem och skar upp ett finger. :(
Så fick vi åka till Uppsala för att operera.



Så åkte vi till Gotland för att fira söta lilla mamma som fyllde jämnt!



September

Då la sig löven på backen och skolan var i full gång.


Oktober

Då pluggade jag massor och gjorde en stor tenta som gick riktigt fint!
Så blev de fest efter tentan.. wee!


Knut bodde kvar hos mig och Jonny några dagar och gjorde mig lycklig



Så återförenades jag med min vän Kim.

November

Firade Jenni som fyllde år. Sen började jag toklängta efter jul för att få lite ledigt!



December

Bakade pepparkakor med mammsen!



Så fyllde jag 24 år! yay och pappsen fyllde också år såklart!



Julafton med massor av paket



Nyåret firades i Täby på fest som klasskompisen Ylva fixade så fint.




Puss

1 Kommentarer:

Anna Eleonor sa...

Hej! Jag hittade hit när jag läste din kommentar hos Underbara Clara. Och jag var också på Strömsholmen och såg Håkan och kent. Det var en väldigt trevlig konsert. :)