torsdag, oktober 23, 2008

Motivation

Sitter och läser och läser men de går ganska trögt så motivationen till att plugga börjar sina. Så istället sitter jag ju självklart och funderar som jag tycker är en mycket trivsam syssla. Jag sitter och tänker på helgen som kommer och helgen som var. Helgen som var har jag fina glada minnen ifrån. Så tror jag helgen som kommer också kommer ge fina minnen. Imorgon kommer Knut hit igen och de ser jag verkligen framemot. Så då tänker jag på de fina korten jag tog på Knut och Igor i helgen. Jag blir så glad av att titta på de här bilderna. :)

Knut springer glatt omkring på gräsmattan


Igor är så nyfiken på kameran att han bara måste fram och nosa på den


Hundlycka, att ligga i gräset en varm höstdag och gnaga på de största benet han har och kolla när matte håller på i trädgården

0 Kommentarer: