torsdag, oktober 30, 2008

brist

Som vanligt så har jag motivations brist att läsa all litteratur inför nästa seminarium men de är bara att klämma i sig antar jag. Så skulle jag behöva lite solsken som piggar upp mig. Jag ska verkligen försöka hitta motivation till att läsa allt detta till nästan vecka. Sen är de snart dags att skriva tenta som jag inte direkt ser framemot. Sånt är livet antar jag, man måste väl gå igenom lite tråkigt för det bra målet. Blev väldigt glad för resultatet på stora tentan medicinsk grundkurs 2 på patafysiologi som gick superbra! :D Jag får väl peppa mig själv med att kursen snart är slut eller tänka på allt mysigt med denna årstid. Får väl göra en stor kopp te och tända massa ljus och gräva ner mig i mina böcker. Nått måste man ju göra för att hitta motivationen..

Puss på er

0 Kommentarer: