söndag, september 07, 2008

Lyder order

Jag lyder nu mitt tidigare inlägg med att plugga mer. Fastnar dock i problemlösningen som är till på tisdag. Det handlar om buksjukdomar som jag tycker är intressant men det är mycket att klura kring. Så försöker jag plugga på läkemedelsräkningen också eftersom vi har tenta nästa måndag. Men jag är ju ganska osugen på att plugga men vad gör man.. man biter ihop.

Igår på loppisen hittade jag ett förkläde, de var så tjusigt så jag var tvungen att köpa de. Inte för att jag lagar mat så ofta (läs: nästan aldrig) att jag inte behöver något förkläde. Självklart måste jag ändå ha det för att de var så fint!

Men just nu är jag sugen på att hitta på något skoj!

Idag ska jag faktiskt laga mat.. ovanligt! Jag ska göra pannkakor! Mums! Det är typ det enda jag lagar. Så ska jag ha sylt och grädde till, dubbelmums!

Puss på er

0 Kommentarer: