tisdag, september 09, 2008

låg

Har känt mig ganska låg senaste tiden. Jag vet inte riktigt vad det beror på, känns som den självkänslan har sinat en del sen jag byggde upp den typ förra våren eller om de var tidigare. Jag har kanske inte kämpat så mycket för att min självkänsla ska hållas uppe heller tyvärr. Jag måste faktiskt träna på det, min självkänsla kommer inte lika automatiskt som för vissa. Jag måste kanske träna att trivas i min ensamhet mer eftersom jag trivs som bäst när jag är med andra. Vilket kan bero på att andra får mig att må bra men jag borde ju lära mig att få mig själv att må bra. Jag ska börja träna igen iaf, fast jag vt inte hur jag ska ha tid med något alls just nu. Mycket i skolan men samtidigt vill jag ha tid för familjen, släkt och vänner. Inte helt lätt! Samtidigt som jag kämpar för att jag ska må bra. Men just nu känns det ganska bra iaf, bara väldigt stressad för allt i skolan.

Ska kämpa vidare nu..

puss

0 Kommentarer: