söndag, september 23, 2007

Fixade

Fixade om bloggen lite, behövde lite förnyelse. Detta är färger som jag tycker är fina. :)

Jag ska ta och visa lite hur fint det börjat bli i lägenheten nu. Behöver bara lite mer tid och en borr. Har iaf köpt en hatthylla fast det inte är uppsatt än så står det iaf i hallen. Fina gardiner har man ju också fixat. Mycket nyinköpta saker. Nu skulle jag bara vilja ha nytt köksbord och stolar. Eller jag skulle vilja ha mitt gamla köksbord. Det är ett typ 50-60tals bord med utdragbara skivor för er som fattar. Så är jag lite sugen på att testa att bygga en egen IQ lampa. :) Jag har inte råd med en riktig.. eller det vore också kul om man kunde lyckas. Så skulle vilja bygga en huvudgavel till sängen och jag har en plan över hur den skulle se ut redan. Hihi..

Mycket man vill..

Som idag så vill jag inte plugga.. t.ex.

Jaja.. det var ju ett tag sen jag gjorde så mycket på bloggen så det kändes som det var dags.

0 Kommentarer: