söndag, september 30, 2007

Buttermutter

Här sitter jag som vanligt och har lite lagom panik. Eller något mer än lagom, jag har ganska höga krav på mig själv och lyckas inte överföra mina krav på mig själv med att motivera mig själv utan mest genom att få dåligt. Suck. Har seminarium imorgon som känns läskigt. Borde kanske slappna av och ta det som det kommer, känner mig så förberedd som jag kan bli. Var ju dock jävligt klumpig i fredags och glömde, ja glömde en ergonomi lektion som jag hade. Som tur är var vi indelade i grupper och ska nog kunna få in mig i en annan grupp så jag får vara med. Vet inte vad ergonomin ska gå ut på men det är säkert något praktiskt. Hoppas!

Så skulle man ta med en fråga till seminariet och man vill ju inte ställa så dum fråga och framstå som att man inte läst böckerna. Jag förstår inte bara.. men men tror denna blir bra. Bättre att fråga något så man lär sig kanske. Jaja..

Så håller jag på och grunnar på hur jag ska göra med köksbord. Hmm..
Någon som har något tips? :)

0 Kommentarer: