fredag, maj 11, 2007

poetry

Vi var ju på poetry slam vid
konstmuseet och lyssnade till
kvalet till poetry slam sm..
åh vad härliga de var..
eller mina två favvosar igår :)

eller jag hade flera favvosar där men
de som var mina favvos poeter..

Jag önskar jag kunde göra nått sånt..
Tänk om jag vågade det
Jag hade ett tal på svenskan idag och höll
bara då på att svimma
kippade efter andan efter några meningar
Det är min fobi
fast det är ju en liten kick när man gjort de

det konstiga är som jag aldrig lyckas förstå
är hur jag gör saker som gör att jag mår så dåligt
bara fortsätter genom hindren
förut brukade jag skjuta upp allt istället
för att möta problemen

betyder det att jag blir vuxen?
ne säkert inte
kanske bara lärt mig av erfarenhet
att det är lättare att ta det nu än senare

det verkar som *ta i trä ta i trä*
att jag är klar på komvux nu..
*sucka o pusta*
Lycka

0 Kommentarer: