måndag, maj 21, 2007

helg

Jag har ju börjat introduktion för sommarjobbet och testat och jobbat lite. Ska ju vara personlig assistent, tycker det känns jätteskoj faktiskt! Passar mig bra..

Så har ju brorsan sagt att han äntligen ska flytta hit igen och jag är så glad.. Det känns så konstigt att få ha honom i samma stad. Så han och hans tjej håller på och letar lägenhet. Det ska bli skönt att kunna träffa honom oftare och utan att det ska bli värsta projektet att ta sig dit och sova kvar och sånt. Bara kunna umgås en kväll och åka hem.. Hoppas han inte tröttnar på mig för fort bara. Eller jag på honom. :) Jag har ju alltid sett upp till min bror, han har ju varit lite av en idol. Han är ju en väldigt bra bror också. Snäll och omtänksam.

Var på bryggfika ute på byn igår. Det var mysigt! Nu kanske inte alla förstår vad jag menar men vi har en tradition att fika på en brygga där mina släktingar bor och vi kallar det för byn. Det blev bullar och kaffe men framförallt bullar. :) Mums med mammas goa bullar. När man moffat lite skulle vi sen också åka hem till dem och äta rabarberpaj men också ost och kex. Som om det inte hade räckt med bullarna. Man får inte åka till föräldrarna för ofta man blir lite för rund då. :) Svårt att tacka nej till allt mumsigt heller. Önskar jag hade min kamera bara. Måste fixa det!

Nästa helg är det ju morsdag ute på udden också. Mysigt!

Ska sova snart, puss

0 Kommentarer: