torsdag, augusti 31, 2006

Whäck

Det har varit en tung vecka,
förstår inte hur fort den gått.
Mått så jävla uselt,
har kämpat med två "uppsatser"
som jag hade som rest från två kurser
jag läste i våras. Har skjutit upp det så mycket jag orkat.
Har känt panik, press, stress och hopplöshet.
Usch o fy vad jag mått dåligt.
Stackars pojken som vart tvungen
att umgås med grinolle Emma.
Känner mig betydligt lugnare och gladare
nu. Trött är jag dock..
Ska på yoga ikväll för att testa
en annan variant av yoga.
Shuniya Yoga som jag och Madde
testade i måndags, den var för mig mycket
ansträngande. Har nog fortfarande lite träningsvärk.
Så idag ska jag testa Kundalin yoga för att se vad
det är för nått. Nu ska jag nog sätta mig och
ta det lugnt en stund.

Puss

2 Kommentarer:

Jonny Nilsson sa...

men så gick det bra ändå! bra kämpat!

Emelie sa...

tur att du har jåni :)