torsdag, augusti 17, 2006

Utmanad

Jag har blivit utmanad av Therese

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Vårdbiträde på ålderdomshem
Telefonförsäljare
Dagisfröken
Tvättoperatör


Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Sjätte sinnet
Pianisten
Eternal sunshine of the spotless mind
Amelie


Fyra städer jag har bott i:

Eskilstuna?
Jäder är nog bara en by..


Fyra tv-serier jag gärna ser:

Simpsons
Family guy
CSI
Vänner


Fyra ställen jag vill åka till:

Kina
Australien
England
Mexiko


Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

buzz bazooka
Tv.nu
Jonnys blogg
Och min egen :)


Fyra favoriträtter:

Potatis
Sås
Ost
Potatis igen


Fyra ställen där jag trivs:

I sängen
På udden i kinglöt vid solnedgången
Framför datorn
I hängmattan


Fyra bloggare jag vill utmana att svara på den här enkäten:

Jonny
Madde
Thymbra
Kex0r

0 Kommentarer: