tisdag, juli 07, 2009

Tack för idag slut för idag!

Den 30de november 2005 skrev jag mitt första inlägg i denna blogg. Jag har bytt många mallar och tillomed bytt namn på bloggen men ändå har jag fortsatt blogga. Jag tycker mycket om att läsa bloggar men har insett att jag inte vill skriva blogg längre. För att en blogg ska vara intressant för andra så måste man blogga ganska ofta och gärna skriva något intressant. Jag tror nog att det inte är min grej ändå. Så jag tror faktiskt att detta är adjö för er som faktiskt läser bloggen. Jag kommer nog låta den ligga kvar ute men detta är nog slutet på skrivandet.

Tack till er haft koll på mig! :)

Kramar

1 Kommentarer:

Carolina sa...

Tänkte bara berätta om min första tävling i bloggen!
Du kan vinna en rolig bok.

http://traitorsneverplayhangman.blogg.se/2009/november/min-forsta-tavling.html


Jag ber om ursäkt om du inte vill ha sån här reklam i din blogg, då är det bara att ta bort kommentaren.

MVH Carolina