måndag, mars 02, 2009

Tanten är glad

Jag var på intervju i onsdags på sjukhuset, för att jobba på som undersköterska. Jag har ju pluggat till sjuksköterska i två år till sommaren och kan räknas som en undersköterska. Idag ringde de och fråga om jag fortfarande var intresserad, och jag svarar: Jaaa.. Jag blev så glad. Jag har verkligen velat jobba på sjukhuset för att kunna komma in i rutinerna på ett sjukhus bättre eftersom jag är färdig utbildad sjuksköterska till nästa sommar som allt går fint. :)

Så jag ringde till mamma och pappa direkt och de blev så glada för mig.
Jag blir så glad för alla som stöttar mig!

Puss

2 Kommentarer:

Anonym sa...

oh vad roligt :) grattis! fick du på AVA eller? marcus berättade att han hade stött på dig där och var och sökte jobb när han jobbade :) kramkram!

Anonym sa...

Grattis! :D