fredag, augusti 08, 2008

Grå

Veckorna går väldigt fort, de är skönt att sommarjobbsveckorna snart är klara. fast jag trivs med jobbet så vill jag ju gärna ha ledigt men de betyder att skolan börjar snart. Nu är det vecka 32 och jag jobbar nästa vecka också och en dag vecka 34. Vecka 35 börjar skolan men innan de ska jag och Jonny, min bror Johan och hans fästmö Sandra, mamma och pappa, vovvarna Knut och Igor dra till gotland en sväng. Mamma fyller år och de är nog första gången på hennes födelsedagen som hon inte är hemma och har nån stor fest. Det ska bli jättetrevligt! Väldigt mysigt att åka med hela familjen. Tyvärr åker vi hem på första skoldagen som jag då missar men men..

Jag slutade jobba igår förmiddag så när jag kom hem tvättade jag hela dagen och kände mig så duktig. Idag så dammsög jag för de så förskräckligt ut, men nu ser de bättre ut. Så jobbar jag imorgon eftermiddag igen.

Så har jag börjat sticka typ en halsduk, tror den kan bli riktigt fin! Men den blir nog väldigt stickig.. hehe.. vi får se hur de blir!

Nu ska jag nog ta en kopp cappuccino.. de kan jag behöva denna gråa fredag!
Längtar till att Jonny kommer hem.. de är alltid roligare då. :)

Puss

0 Kommentarer: