söndag, maj 25, 2008

helg

Här sitter jag i morgonrocken med trötta ögon och kurrande mage. Jag funderar på vad jag ska äta till frukost, jag skulle vilja stanna tiden en stund eller sakta ner den. Jag hinner inte få allt gjort som jag vill. Jag måste nog sätta i en högre växel nu för att hinna bli klart med allt så jag kan få sommarlov sen. :)
Vill-göra-i-sommar-lista:
Åka till skåne med farmor
Träffa vänner och familjen mycket
Ligga i solen
Bada
Ta de lugnt
Åka på utflykter
Festa
Åka till gotland och fira mamma

Jag hoppas vi får ihop tjejgänget i sommar också.
De betyder mycket för mig! Jenny, Elin och Madde! :)


Idag ska jag ut på landet och fira morsdag med släkten. Vi ska grilla ute på en udde nära mina föräldrar. En av mina favvoplatser, de är så mysigt där. Jag älskar att vara nära vattnet. Så idag ska vi fira min mamma såklart men också farmor så de blir nog pappas syskon som kommer och kusiner och deras barn. Vi brukar fira morsdag tillsammans de är en trevlig tradition.

Nej nu är de frukost! Puss

1 Kommentarer:

Emelie sa...

Hej :)) Jag har fått jobb ute på Lidl i Svista (lagret där) som theket heter det. Tar emot alla beställningar ifrån alla affärer (72) stycken, hjälper de på golvet som plockar alla beställningar med saker, svarar i telefon etc etc :x

Hur är det med dig då? Längesen. Vi borde fika någon dag! Kram