söndag, mars 09, 2008

Trasig

Ajaj.. haft ont i ryggen hela j-la dagen. Brukade ju alltid ha ont förut men nu var de så länge sen. Fast jag var väl säker på att jag inte helt var av med de. Vet inte om de är stress eller om jag gjort något tokigt. Skulle vilja ha massage just.nu. Drömma kan man ju.. :)
Så imorgon ska jag ta mig ner på skolan och hämta intyg på att jag pluggar och gå in på friskis och köpa kort. Jympa och gym får de bli, var länge sen jag var på gymmet men de ska bli skönt att gå lite mer när man vill. Så klarar jag mig nog inte utan min jympa. Sen ska jag med mammsen och handla mat för veckan. Så blir det plugga en del sen ska jag till friskis och träna. :D
Hoppas ryggen är bättre imorgon..

2 Kommentarer:

Unknown sa...

Berätta; är Friskis något att ha? Själv tränar jag på Nautilus. Det funkar rätt bra när jag väl går dit :)

Tant Emma sa...

Ja friskis är bästa, tycker jag iaf. Jag gillar att man känner att man passar in där fast man är helt otränad för där finns alla möjliga sorter. Du borde testa!