torsdag, februari 28, 2008

Ny hårfärg



Här kommer en bild på mig med nya hårfärgen med nästan samma pose som bilden under för er som vill jämföra. :) Färgen syns kanske inte så bra, jag har blekt ur håret lite för det var ju nästan svart. Så har en färg lagts över för ett jämnare resultat och så lite ljusa slingor. Jag gillar det iaf. Gjorde det hos min frisör Sanna som är duktig!

Ps. Jag älskar min kamera, detta är ett kort som jag tog nyss och bara la upp, inge redigering och jag gillar djupet. Konstigt att en så liten kamera kan vara så bra. Det är min lilla ixus 70 som tagit de. Kort på kameran finns också längre ner. :D

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Hej Emma!

Kul att du skrev! jodå Ozzy lever och mår bra, han springer för fullt i sitt hjul och lever gott. :)

Hoppas du har det bra också.

kram/Jenny