tisdag, oktober 09, 2007

Sovis dagsis

Ja nu ska jag strax sova, kände bara att jag måste få ur mig lite innan. Jag känner mig ganska stressad, prestations ångest kan man väl säga. Kollade på Nyberg & Törnblom igår på tv.. de pratade om just prestationsångest, tyckte det var väldigt intressant och kände igen mig i vissa personer. Kände väl igen en del om det där med att ta plats vilket jag har svårt för men med träning så kan jag nog bli bättre.
När jag som imorgon ska ha seminarium så har jag svårt att säga de bra tankarna jag har för att jag är väl rädd att alla ska tycka jag är dum i huvet. Vem bryr sig egentligen? Det är inte som att det skulle göra nått heller. Ska försöka tänka på att kläcka ur mig mina idéer mer istället för att inte våga eller vänta på att nån annan ska säga det. Hatar sånt.. när jag har tänkt nått och sen säger någon annan det och låter skitsmart när jag faktiskt kunde sagt det redan innan om jag bara vågat. Blir så sur på mig själv då.. Måste träna..

Nu sova.. Puss

1 Kommentarer:

Emelie sa...

sån är jag också. jag säger aldrig vad jag tycker och tänker på riktigt bland folk. inte ens bland mina egna släktingar (well jo, ibland min mamma\pappa\bror) eller ibland marcus familj.

fast jag har börjat träna nu också. sist vi träffades på marcus sida så sa jag vad jag tyckte två gånger! känslan var helt fantastisk, även om jag frågade marcus efter om jag lät elak/etc när jag sa det.

Så kämpa gumman!